r10 yetkilileri..
İpsiz sapsız şekilde ilanma 3. kez saldırı yapılmaktadır..
Eğer bu site satışı ile ilgili bir ikilem var ise resmi belge istiyorum..
Aksi takdirde bu şahsın konularıma müdahelesinin engellenmesini rica ediyorum...
Forumharman.com ile ilgili alım ödeme dekontları elimdedir. Bu Şahsı da tanımıyorum. Zira ödeme yaptığım şahıs bu değildir.. Alım aylar önce yapılmış olup hiçbir pürüzü yoktur..
Ayrıca siteyi alan arkadaşa Fatura ile YASAL olarak teslim edilecektir..
Gereğini rica ediyorum..