Amacım kimseyi karalamak yada siyasi bir tartısma baslatmak değil , ayrıca sadece Recep Tayyip Erdoğan için değil memlekette her 10 kişiden 5 i de bu şekilde düşünüyordur diyebilirim
BAKIN BEYLER TEKRAR SÖYLÜYORUM BURADAKİ AMACIM X YADA Y KİŞİSİNİN YADA BAKANININ OLAYA NASIL YAKLASTIGI DEĞİL , MEMLEKETTE BENİM ONUN HERKESİN ANNESİNİN BABASININ KUZENİNİN YEĞENİNİN ÇOĞUNUN OLAYLARA BÖYLE YAKLASMASI
düzenleme
OLAYIN SIYASETLE HICBIR ILGISI OLMAMASINA RAĞMEN HERŞEYE SİYASI YAKLASILDIGI İÇİN İCERİĞİ EDİTLEDİM , A KİŞİSİ B KİŞİSİ İLE TARTISACAK DİYE BEN ÜYELİĞİMİ RİSKE ATAMAM , MODERATOR İSTERSE PAYLASTIGIM VİDEONUN LİNKİNİ ATABİLİRİM , İYİ FORUMLAR
Aman beyler siyasi düşünmeden yorumlayın
30
●1.537
- 13-12-2013, 17:43:37Üyeliği durdurulduİlk olarak söylemeliyimki AKP'li değilim, ancak Tayyip Erdoğanın açıklaması ile Obamanın açıklamasının kıyaslanması yanlış bence, burda Tayyip Erdoğana haksızlık yapılmış.
Binali Beyin açıklaması hakkındaki yorumum ........
Başkan Obama'nın konuşmasını çok beyendim, ancak bu Türkiyede olmaz, Türkiyede insanlara düşünmemek aşılanıyor, çünkü düşünen insan sorgular, eğer sorgularsa........ - 13-12-2013, 17:47:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Başbakan zaten kendisi Abd'nin her dediğini yapar o nedenle Obama ile Başbakanın sözleri kıyaslanması normaldir.Bop eş başkanı olduğunu bir videoda izlemiştim kendisi söylüyordu..İnsanlar uyanır umarım İnanın tarih boyunca bu kadar insanları kandıran bir Hükümet olmadı.
- 13-12-2013, 17:48:53Üyeliği durdurulduTüketim toplumu, halkın vergileriyle geçinen bir devlet var ortada.
Dışarıdan ülkeye giren elektronik ürünlere %250 vergi ekleniyor bize gelene kadar, bu parayı neden tepsin ki devlet
- 13-12-2013, 17:49:01Üyeliği durdurulduMesajınızı rapor ettim. Uyarı cezası almalısınız.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2013, 17:49:12http://www.memurlar.net/haber/403734/
video yarım kalmış tam bu habere giriyordu ki?! elektrikler kesildi
- 13-12-2013, 17:50:33Üyeliği durdurulduBir yanlışlık yok mesajımda kendiniz Başbakanı savunuyorsunuz diye herkes sizle aynı Fikirde olmak zorunda değil biraz artık gerçekleri görmeye bakın Siyasi parti fanatikliğinizi bırakın sizle zamanında özel mesajla düzgünce konuştuk ama görüyorum ki halen aynı yolunuzda ilerliyorsunuz.Rep zamanı - repten gecilmiyordu sizin biliyorsunuz.Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle