Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başbakan zaten kendisi Abd'nin her dediğini yapar o nedenle Obama ile Başbakanın sözleri kıyaslanması normaldir.Bop eş başkanı olduğunu bir videoda izlemiştim kendisi söylüyordu..İnsanlar uyanır umarım İnanın tarih boyunca bu kadar insanları kandıran bir Hükümet olmadı.
Mesajınızı rapor ettim. Uyarı cezası almalısınız.