Amacım kimseyi karalamak yada siyasi bir tartısma baslatmak değil , ayrıca sadece Recep Tayyip Erdoğan için değil memlekette her 10 kişiden 5 i de bu şekilde düşünüyordur diyebilirim

BAKIN BEYLER TEKRAR SÖYLÜYORUM BURADAKİ AMACIM X YADA Y KİŞİSİNİN YADA BAKANININ OLAYA NASIL YAKLASTIGI DEĞİL , MEMLEKETTE BENİM ONUN HERKESİN ANNESİNİN BABASININ KUZENİNİN YEĞENİNİN ÇOĞUNUN OLAYLARA BÖYLE YAKLASMASI


düzenleme

OLAYIN SIYASETLE HICBIR ILGISI OLMAMASINA RAĞMEN HERŞEYE SİYASI YAKLASILDIGI İÇİN İCERİĞİ EDİTLEDİM , A KİŞİSİ B KİŞİSİ İLE TARTISACAK DİYE BEN ÜYELİĞİMİ RİSKE ATAMAM , MODERATOR İSTERSE PAYLASTIGIM VİDEONUN LİNKİNİ ATABİLİRİM , İYİ FORUMLAR