Mesajınızı rapor ettim. Uyarı cezası almalısınız.
Bir yanlışlık yok mesajımda kendiniz Başbakanı savunuyorsunuz diye herkes sizle aynı Fikirde olmak zorunda değil biraz artık gerçekleri görmeye bakın Siyasi parti fanatikliğinizi bırakın sizle zamanında özel mesajla düzgünce konuştuk ama görüyorum ki halen aynı yolunuzda ilerliyorsunuz.Rep zamanı - repten gecilmiyordu sizin biliyorsunuz.