Çok saçma bir video, hepsinin dediğine katılıyorum ben.
Bende web geliştiricisiyim ve geliştirmeyi seviyorum, ayrıca teknolojiye fazla kafa yorarsan sapıtırsın ve facebooktan nefret ederim.
Siyaset forumu değil burası.