Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Başbakan zaten kendisi Abd'nin her dediğini yapar o nedenle Obama ile Başbakanın sözleri kıyaslanması normaldir.Bop eş başkanı olduğunu bir videoda izlemiştim kendisi söylüyordu..İnsanlar uyanır umarım İnanın tarih boyunca bu kadar insanları kandıran bir Hükümet olmadı.