İlk olarak söylemeliyimki AKP'li değilim, ancak Tayyip Erdoğanın açıklaması ile Obamanın açıklamasının kıyaslanması yanlış bence, burda Tayyip Erdoğana haksızlık yapılmış.
Binali Beyin açıklaması hakkındaki yorumum ........
Başkan Obama'nın konuşmasını çok beyendim, ancak bu Türkiyede olmaz, Türkiyede insanlara düşünmemek aşılanıyor, çünkü düşünen insan sorgular, eğer sorgularsa........