kolay gelsin
Bir İlk..! - Vbulletin'e Konu Ekleyen Bot.! (rss değil.bot)
55
●6.043
- 01-10-2007, 10:01:38Misafirbunu forumdan bikaç kişi daha önceden yapıor biliyorum sanırım bebeq isimli üye bu kişilerden bitanesi ama tam emin diilim, çok zor olmasa gerek ama ne yazıkki videolarla ilgilenmiyorum
kolay gelsin
- 01-10-2007, 11:34:35Bi insanın üzeirne bu kadar gidilmez ki arkadaşım yani adam script yazmış/yazmışlar satıyor ne var bunda? isteyen alır isteyen almaz yer gök video scriptleri, hikaya, download vs. vs. scriptleriyle dolu onlara kimsenin bişey dediği yok, adama gareziniz mi var anlamadım ki, adam burda daha ucuza veriyor diye onu bile yarın yurt dışında 200 e verir dediniz e orda 200 e verirse burda da 100 e verir çok ilginçsiniz ya.HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla siz hiç bir şeyden memnun olmazsınız, yada artık buna çekememezlik mi deniyor ne deniyor... iki durup bi "o scripti sadece sen mi yazabileceğini sanıyorsun" demişsiniz e sizde yazın sizde satın kardeşim... yuh ya... - 01-10-2007, 11:44:26Kaiser_Dealxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o Kişi bendim arkadaşım..bebeq Olan Nickimi WebLOADER olarak degiştirdim..Benim bot sadece youtube , inndir , youporn dan video cekiyor Foruma Konu olarak açıyordu. vbulletin forumdan konu cekmiyordu..Orta derecede php bilen herkez yapabilir Db ye INSERT etmek zor birşey degil.. - 01-10-2007, 12:03:17Misafiro da zaten dediğini yapıyor webloader, vbulletin'den konu çekmiyor video sitelerinden video çekiyor.WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2007, 12:10:37bunu zaten yaptım ne sanıyorsun beni? aynı şeyi de yazdım farkındaysan "heryer hikaye, download vs. vs. scripti dolu" şeklinde.HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle