• 01-10-2007, 00:07:07
    #10
    Misafir
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    user agent yok, yani, kısaca, sitemden bilgi çalmanızı engelleyemem.
    üzgünüm.
    insanların taleplerine cevap veriyoruz..
  • 01-10-2007, 00:30:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    vb'nin db ini incelediniz sanirim
    ve bir bot la direk db e insert ediyorsunuz galiba.

    rss haber sitesi gibi bir mantik tahmin ediyorum.
  • 01-10-2007, 00:32:57
    #12
    Misafir
    KaleSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    db e direk insert ediyor galiba.
    evet. Aynen öyle.
  • 01-10-2007, 01:04:10
    #13
    php ile user-agent bilgilerine bakarak engeleyemezmiyiz acaba?
  • 01-10-2007, 01:06:34
    #14
    güzel çalışma tebrikler forum işlerinden elimi ayagımı çekmeseydim alırdım hemen
  • 01-10-2007, 01:08:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Tebrik ederim gerçekten güzel.
  • 01-10-2007, 01:09:35
    #16
    Misafir
    teknoportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php ile user-agent bilgilerine bakarak engeleyemezmiyiz acaba?
    Bakınız Güzel Arkadaşım teknoportal.
    Bu Bot'tan O kadar korkmanıza hiç gerek yok.

    kimsenin 500 ytl veripte sizin siteniz için bot yazdıracağını zannetmemekteyim.

    haa derseniz ki youtube benim , metacafe benim , download.com benim... ozaman buyrun meydan sizin.

    Lütfen Bu Bot'tan o kadar korkmayın ...

    *** Şimdi bir de bu boyutu var..

    Burası satış başlığı.
    Eğer aklınızdan bu tarz şeyler geçiyorsa PHP yazılım bölümüne açınız bir başlık , yeşil kartlı user-agent ten nasıl kurtuluruz diye tartışınız.

    Lütfen artık satışıma daha fazla saldırmayın , bu bottan birkaç mühendis ekmek yiyecek.!

    Ayrıca Son Sözüm olarak ; diğer script botlarına da aynı muamele yi yaptınız mı ?

    Başka Sitenin içeriğini kullanmayacağım.! diyenler için daha güzel başlıklar vardır mutlaka forumda.!*
  • 01-10-2007, 01:17:49
    #17
    merak etmeyin bu konuda iyice tartışıp, araştırıp ulaştığım her türlü veriyi ve bilgiyi gerek bu forumda gerek birçok forumda heryere ekleyeceğim.(emeği korumak adına ve tüm botlar için). iyi satışlar
  • 01-10-2007, 01:19:00
    #18
    Misafir
    teknoportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak etmeyin bu konuda iyice tartışıp, araştırıp ulaştığım her türlü veriyi ve bilgiyi gerek bu forumda gerek birçok forumda heryere ekleyeceğim.(emeği korumak adına ve tüm botlar için). iyi satışlar
    kolay gelsin ...

    Bir türk hacker gidip vbulletin i hackleseydi alkışlardınız sanırsam...

    Yazık.

    Biz burada sadece türkiye için 250 ytl dedik , bizim insanımız kazansın dedik...

    Vbulletin foruma Video bölümü açıp Tüm youtube yi çekince sadece türk hit mi gelecek sanıyorsun ?

    Yazık ki ne yazık.