php ile user-agent bilgilerine bakarak engeleyemezmiyiz acaba?
Bakınız Güzel Arkadaşım teknoportal.
Bu Bot'tan O kadar korkmanıza hiç gerek yok.
kimsenin 500 ytl veripte sizin siteniz için bot yazdıracağını zannetmemekteyim.
haa derseniz ki youtube benim , metacafe benim , download.com benim... ozaman buyrun meydan sizin.
Lütfen Bu Bot'tan o kadar korkmayın ...
*** Şimdi bir de bu boyutu var..
Burası satış başlığı.
Eğer aklınızdan bu tarz şeyler geçiyorsa PHP yazılım bölümüne açınız bir başlık , yeşil kartlı user-agent ten nasıl kurtuluruz diye tartışınız.
Lütfen artık satışıma daha fazla saldırmayın , bu bottan birkaç mühendis ekmek yiyecek.!
Ayrıca Son Sözüm olarak ; diğer script botlarına da aynı muamele yi yaptınız mı ?
Başka Sitenin içeriğini kullanmayacağım.! diyenler için daha güzel başlıklar vardır mutlaka forumda.!*