teknoportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php ile user-agent bilgilerine bakarak engeleyemezmiyiz acaba?
Bakınız Güzel Arkadaşım teknoportal.
Bu Bot'tan O kadar korkmanıza hiç gerek yok.

kimsenin 500 ytl veripte sizin siteniz için bot yazdıracağını zannetmemekteyim.

haa derseniz ki youtube benim , metacafe benim , download.com benim... ozaman buyrun meydan sizin.

Lütfen Bu Bot'tan o kadar korkmayın ...

*** Şimdi bir de bu boyutu var..

Burası satış başlığı.
Eğer aklınızdan bu tarz şeyler geçiyorsa PHP yazılım bölümüne açınız bir başlık , yeşil kartlı user-agent ten nasıl kurtuluruz diye tartışınız.

Lütfen artık satışıma daha fazla saldırmayın , bu bottan birkaç mühendis ekmek yiyecek.!

Ayrıca Son Sözüm olarak ; diğer script botlarına da aynı muamele yi yaptınız mı ?

Başka Sitenin içeriğini kullanmayacağım.! diyenler için daha güzel başlıklar vardır mutlaka forumda.!*