Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir İlk..! - Vbulletin'e Konu Ekleyen Bot.! (rss değil.bot)
55
●6.043
- 01-10-2007, 01:28:04her türlü hack ve hackerlığa karşıyım birkere bunu söyleyeyim, artı size ve yapmış olduğunuz ürüne hiçbir şekilde karşı çıkmadım hakkımda yok ama kişisel olarak ben kendi içeriğimi korumakla yükümlüyüm onun dışında gerisini youtube metacafe düşünsün yani siz nasıl ürününüzü tanıtıp satmak istiyorsanız bundan ekmek yiyorsanız unutmayınki bizde yazmış olduğumuz makalelerden ekmek yiyoruz. anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.
- 01-10-2007, 01:29:41Üyeliği durdurulduşimdi ben youtube'dan botunuz ile cektim videoları ve baska bir arkadasda rss ile benim forumumdan veriyi cekti ee noldu? 250 ytl veren ben kazıkmı yemiş oldum?
kısacası forumlarında bu botu kullananların sitelerinin içeriklerinin kopyalanmayacagını nasıl garanti ediyorsunuz? - 01-10-2007, 01:30:56Misafir
- 01-10-2007, 01:32:29Üyeliği durdurulduPriapos güzel iş yapmışsın ama bu iş özgün içerik yazanları gerçekten derinden vurur.
Botun içerik aldığı kaynağı postun sonuna kaynak:xxx diye yazması tüm sorunları ortadan kaldırır.
Bunu yapmadığın taktirde olumsuz eleştiriler alırsın.
Kolay gelsin - 01-10-2007, 01:31:31MisafirRss açığınız yoksa nasıl çekecek ?LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapatın rss leri... - 01-10-2007, 01:33:57MisafirDostum kaç yüzbin tane makale yazdınız ? makaleleri denizci düğümü ile mi bağladınız ctrl+c ile alınıp ctrl+d ile eklenmiyor mu ?teknoportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin siteniz için 500 ytl verecek biri yok zaten
Biri gelir msn'imde küfür eder , biri gelir tehditler savurur...
N'aptık biz yaa
- 01-10-2007, 01:37:47Üyeliği durduruldukesinlikle satısını baltalamak gibi bir amacım yok sonucda parayla satıldıgı için aklımdaki soruları sormak istiyorum sadece.Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim bir forumum var baya buyuk kendi çapında RSS ile makale bölümlerini okuyanlar baya bi cok oldugu için RSS'yi kapatmak gibi bir lüksüm yok. dediğim durum burda başgösteriyor. sonucda RSS ile bir forumun bütün mesajlarını grab etmek pekl tabi cok kolay bir işlem. sizin botunuz ile cektigim videolarında alınması sadece birkac saniyelik iş. bu durumda ben kazanmış olmuyorum adamlar benim ustumden gecinmiş oluyor. buna bir çözüm varmıdır yoksa. "kardeşim biz sadece botu yazdık gerisine karışmayız" mı diyeceksiniz? - 01-10-2007, 01:38:20daha yüzbinlere ulaşmadık
fakat sonuçta elle yazılınca kıymetli oluyor bunuda açıkça sözleyeyim. 1 tanede olsa 10 tanede olsa sonuçta kendi özgün içeriğiniz. şimdi elimizden geldiğince kopy/paste olaylarınıda engellemeye çalışıyoruz ama bu iş copy paste olayına benzemiyorki yani tek tek elle çekmeye çalışsa çok fazla zaman kaybı olur ve zahmetli olur ama botla iki tık tamam tüm içerik sende
