HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen sadece bu scripti senin mi yazabileceğini sanıyorsun?
Yazık ki ne yazık.
Bot'u ben yazmadım...

tekrarlıyorum...

ben yazmadım...