Bir İlk..! - Vbulletin'e Konu Ekleyen Bot.! (rss değil.bot)
55
●6.043
- 01-10-2007, 02:37:16MisafirFarklı Mantıktır.kyolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan Yazamayız.
ilk pm atan 5 kişiye msn adresimi gönderdim. - 01-10-2007, 02:49:04tüh be kaçırdık şansıPriapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2007, 03:03:56Üyeliği durdurulduBazıları için güzel birşey , aslında bazıları değil herkez için güzel birşey fakat nedense işin içinde çalmak çırpmak var o yüzden kimse sıcak bakmıyor.Sana göre yaptığın iş güzel olabilir ama seninde bir forum'un olsa ve içeriğini çalacak birşeyler yapsalar sende diğer arkadaşların verdiği tepkiyi verirdin.
----
Hayırlı satışlar... - 01-10-2007, 03:58:59pardon ama ilk mesajınızda bunu yazmışsınız hatırlatmak istedim
SON Dakika.! Sadece Video değil.! - Diğer Sistemler için de Bot Yazdık.! ( makale , şiir , hikaye , resim ... )