Bazıları için güzel birşey , aslında bazıları değil herkez için güzel birşey fakat nedense işin içinde çalmak çırpmak var o yüzden kimse sıcak bakmıyor.Sana göre yaptığın iş güzel olabilir ama seninde bir forum'un olsa ve içeriğini çalacak birşeyler yapsalar sende diğer arkadaşların verdiği tepkiyi verirdin.

----

Hayırlı satışlar...