• 01-10-2007, 01:39:42
    #28
    Misafir
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gercekten Çok güzel...Tebrik ederim..ama Bir ilk degil Bende 2 ay önceden Vardı
    Almanızı Tavsiye ederim arkadaşlar...Çok güzel tekil hit cekiyor.Ben inndir.com ve youtubeyi foruma açtırarak + 10 k hit almıştım.
    botun kurulu olduğu forumu bana pm ile atar mısın ?

    rica sadece
  • 01-10-2007, 01:39:54
    #29
    Sanırım Sitelere Curl Bağlantısını Engelleyen Bir .htaccess Kodu Vardı..
  • 01-10-2007, 01:40:37
    #30
    Misafir
    LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle satısını baltalamak gibi bir amacım yok sonucda parayla satıldıgı için aklımdaki soruları sormak istiyorum sadece.

    benim bir forumum var baya buyuk kendi çapında RSS ile makale bölümlerini okuyanlar baya bi cok oldugu için RSS'yi kapatmak gibi bir lüksüm yok. dediğim durum burda başgösteriyor. sonucda RSS ile bir forumun bütün mesajlarını grab etmek pekl tabi cok kolay bir işlem. sizin botunuz ile cektigim videolarında alınması sadece birkac saniyelik iş. bu durumda ben kazanmış olmuyorum adamlar benim ustumden gecinmiş oluyor. buna bir çözüm varmıdır yoksa. "kardeşim biz sadece botu yazdık gerisine karışmayız" mı diyeceksiniz?
    bot ile veri eklediğin kategorinin rss sini kapatırız.
  • 01-10-2007, 01:43:24
    #31
    external.php ile oynanarak belli id ye sahip forumlar kapatılabilir rss lere.
  • 01-10-2007, 01:44:37
    #32
    Misafir
    talepte bulunan müşterilerimiz için
    her mesaj sonuna : ( kaynak : site.com )

    eklenmiştir
  • 01-10-2007, 02:02:59
    #33
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    talepte bulunan müşterilerimiz için
    her mesaj sonuna : ( kaynak : site.com )
    eklenmiştir
    bence bu güzel olmuş hayırlı satışlar...
  • 01-10-2007, 02:06:28
    #34
    Misafir
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim için soruyu değiştirmek çok kolay.
    Scripti yazan şahıs, bu scripti sadece kendisinin yazabileceğini mi zannediyor ?

    Ya da, sadece senin gibi elemanları mı öyle tahmin ediyor ?

    Gelmişsin burada sahte ırkçılık yapıyorsun. Sadece Türk'lere bu fiyata vereceğiz vs diyorsun. Ben çok çok bu scripti 1000 YTL'e yazdırırım. Gider yabancı forumlarda da 100 $'a satarım. 8 tane satsam benim sermaye çıkar. Daha fazlası da bana kâr kalır.
    yalvarırım 1000 ytl ye yazdırıp sat.

    *
    Lütfen Artık birilerinin ekmeğiyle oynamayı bırakırmısınız ?
  • 01-10-2007, 02:18:20
    #35
    Yazmıyayım diyorum ama, Hitch tüm söylenecekleri demiş zaten
  • 01-10-2007, 02:30:33
    #36
    Misafir
    Satış Devam ediyor...
    istediğiniz sitenin DB (100ytl) si ve Botu Yapılır(200ytl) , istediğiniz Scripte Entegre edilir ...

    ilk gelen 5 kişiye BEDAVA

    Emek harcayan ve benim için çalışan kimsenin emeğini kimseye baltalatmayacağım...

    finito..