HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için soruyu değiştirmek çok kolay.
Scripti yazan şahıs, bu scripti sadece kendisinin yazabileceğini mi zannediyor ?

Ya da, sadece senin gibi elemanları mı öyle tahmin ediyor ?

Gelmişsin burada sahte ırkçılık yapıyorsun. Sadece Türk'lere bu fiyata vereceğiz vs diyorsun. Ben çok çok bu scripti 1000 YTL'e yazdırırım. Gider yabancı forumlarda da 100 $'a satarım. 8 tane satsam benim sermaye çıkar. Daha fazlası da bana kâr kalır.
yalvarırım 1000 ytl ye yazdırıp sat.

*
Lütfen Artık birilerinin ekmeğiyle oynamayı bırakırmısınız ?