Benim için soruyu değiştirmek çok kolay.
Scripti yazan şahıs, bu scripti sadece kendisinin yazabileceğini mi zannediyor ?
Ya da, sadece senin gibi elemanları mı öyle tahmin ediyor ?
Gelmişsin burada sahte ırkçılık yapıyorsun. Sadece Türk'lere bu fiyata vereceğiz vs diyorsun. Ben çok çok bu scripti 1000 YTL'e yazdırırım. Gider yabancı forumlarda da 100 $'a satarım. 8 tane satsam benim sermaye çıkar. Daha fazlası da bana kâr kalır.
yalvarırım 1000 ytl ye yazdırıp sat.
*
Lütfen Artık birilerinin ekmeğiyle oynamayı bırakırmısınız ?