LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle satısını baltalamak gibi bir amacım yok sonucda parayla satıldıgı için aklımdaki soruları sormak istiyorum sadece.

benim bir forumum var baya buyuk kendi çapında RSS ile makale bölümlerini okuyanlar baya bi cok oldugu için RSS'yi kapatmak gibi bir lüksüm yok. dediğim durum burda başgösteriyor. sonucda RSS ile bir forumun bütün mesajlarını grab etmek pekl tabi cok kolay bir işlem. sizin botunuz ile cektigim videolarında alınması sadece birkac saniyelik iş. bu durumda ben kazanmış olmuyorum adamlar benim ustumden gecinmiş oluyor. buna bir çözüm varmıdır yoksa. "kardeşim biz sadece botu yazdık gerisine karışmayız" mı diyeceksiniz?
bot ile veri eklediğin kategorinin rss sini kapatırız.