Sağ baştan saysak forumun yarısı banlanır(satış baltalayanlar). Sonrada niye banlandım diye konu açıyorsunuz Labudi uğraşıyor Biraz daha sakin, bırakın arkadaş satışını yapsın. Empati kurun