Anket Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
99-149TL
%80,35 (139 Oy)
149-199TL
%6,94 (12 Oy)
199-249TL
%1,73 (3 Oy)
249-499TL
%10,98 (19 Oy)
  • 30-04-2014, 15:14:01
    #46
    Misafir
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merakla ve sabırsızlıkla bekliyorum
    Dönüş yapacağım size.

    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön satış konusunu açmadan evel , sayfaları inceleyebilecek demo olarak inceleyebilecegimiz link ekleseydiniz daha saglıklı olurdu. Haber detay sayfası bile şuan gösterilmiyor.

    Sadece ana sayfa fotosuna baglı kalarak satış yapılmaz gibi düşünüyorum.
    Hepsi hazır, HTML dökümanlar ile birlikte ön satış konusu açılacak ancak acele etmemek adına hafta sonu ön satış açılacak gibi görünüyor.

    Her an her şey olabilir
  • 30-04-2014, 15:18:49
    #47
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönüş yapacağım size.



    Hepsi hazır, HTML dökümanlar ile birlikte ön satış konusu açılacak ancak acele etmemek adına hafta sonu ön satış açılacak gibi görünüyor.

    Her an her şey olabilir

    Güzel başarılı görünüyor , ve şuan sırf bu temayı görmek için diğer alımları durdurmuş bulunuyorum. Tabi incelemek görmek isteriz emeğinizi , değerlendirdikten sonra alırız tabiki hocam.
  • 30-04-2014, 15:22:39
    #48
    Misafir
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel başarılı görünüyor , ve şuan sırf bu temayı görmek için diğer alımları durdurmuş bulunuyorum. Tabi incelemek görmek isteriz emeğinizi , değerlendirdikten sonra alırız tabiki hocam.
    Özel mesaj gönderdim
  • 30-04-2014, 15:34:41
    #49
    Uzun zamandır haber siteleriyle uğraşıyorum.

    Daha önce forumda çok haber teması yaptılar , aldılar sattılar , ana gerçektende kayda alınacak bir kaç tane vardır yada yoktur. Şuan incelediğim tema gerçektende şahane ve özel yazılan scriptlerden hiç bir farkı yok. Bilişim firmasında şuan satılan 3,000 tl lik scriptle arkadaşın teması onunkinden daha üstün diyebilirim.

    Kısacası emek harcanmış ve hakkı fazlasıyla verilmiş. Kendisinin ticaret anlayışındanda şüpem yok zaten. İnşallah en kısa zmanda yayına sokup satışa geçme dilegiyle iyi çalışmalar
  • 30-04-2014, 15:38:01
    #50
    Misafir
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır haber siteleriyle uğraşıyorum.

    Daha önce forumda çok haber teması yaptılar , aldılar sattılar , ana gerçektende kayda alınacak bir kaç tane vardır yada yoktur. Şuan incelediğim tema gerçektende şahane ve özel yazılan scriptlerden hiç bir farkı yok. Bilişim firmasında şuan satılan 3,000 tl lik scriptle arkadaşın teması onunkinden daha üstün diyebilirim.

    Kısacası emek harcanmış ve hakkı fazlasıyla verilmiş. Kendisinin ticaret anlayışındanda şüpem yok zaten. İnşallah en kısa zmanda yayına sokup satışa geçme dilegiyle iyi çalışmalar
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Şuanda size sunduğum henüz çalışmanın HTML halidir. Umarım tam anlamıyla bittiğinde de aynı yorumu alabiliriz.
  • 30-04-2014, 21:10:07
    #51
    Valla açık net şekilde olmam gerekirse şuan için çok erken . Fakat sagolsun bana özel olarak attıkları demo siteyi inceleme fırsatım oldu.
    Şahsen tasarım anlamında 4*4 lük olmuş. İstediğim şeyi rahatça kolayca site üzerinden ulaşabiliyorsunuz ve karmaşık bir yapıya sahip değil. Her şey elinizin altında.

    Ayrıca benim sorularım vardı kendilerine bazı istediğim özellikler vardı
    Verdikleri cevaplarda dediğim her şeyin harfi harfine oluyor oluşuda şahsen beni mutlu etti.

    Bir tek şuan zaruri olan eklenti anket imiş onuda eklentisiz şekilde yapmak için ugraşıyorlar bunu yaparlarsa valla helal olsun ne diyeyimki.

    Şuan benim için tek eksi yönü - Zaman ve süre zarfı.( Buda şahsen bu kadar güzel bir temaya hemen kavuşma isteğimden kaynaklanıyor.) Çeşke hemen yayınlasalarda alsak.
  • 30-04-2014, 22:34:37
    #52
    Misafir
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla açık net şekilde olmam gerekirse şuan için çok erken . Fakat sagolsun bana özel olarak attıkları demo siteyi inceleme fırsatım oldu.
    Şahsen tasarım anlamında 4*4 lük olmuş. İstediğim şeyi rahatça kolayca site üzerinden ulaşabiliyorsunuz ve karmaşık bir yapıya sahip değil. Her şey elinizin altında.

    Ayrıca benim sorularım vardı kendilerine bazı istediğim özellikler vardı
    Verdikleri cevaplarda dediğim her şeyin harfi harfine oluyor oluşuda şahsen beni mutlu etti.

    Bir tek şuan zaruri olan eklenti anket imiş onuda eklentisiz şekilde yapmak için ugraşıyorlar bunu yaparlarsa valla helal olsun ne diyeyimki.

    Şuan benim için tek eksi yönü - Zaman ve süre zarfı.( Buda şahsen bu kadar güzel bir temaya hemen kavuşma isteğimden kaynaklanıyor.) Çeşke hemen yayınlasalarda alsak.
    İlginize teşekkür ederim, zaman olarak kısmak projemizin kalitesini düşüreceği gibi siz müşterilerimizi de mağdur edecektir. Ancak yayın olarak belirttiğimiz tarihten daha erken yayın ile ilgili çalışmalarımızı hızlandıracağımızdan şüpheniz olmasın.
  • 03-05-2014, 14:05:26
    #53
    kaantukek temanız çıktığında bende almak isterim.
    titiz iş anlayışınıza tanık oldum.
    temada mobil uyumluluk olacak mı acaba?
  • 03-05-2014, 14:09:08
    #54
    Tema responsive mi olacak? Birde google news uyumlu derken tam oalrak ne sekilde uyumlu? Nilgi alabilirsem sevinirim.