Valla açık net şekilde olmam gerekirse şuan için çok erken . Fakat sagolsun bana özel olarak attıkları demo siteyi inceleme fırsatım oldu.
Şahsen tasarım anlamında 4*4 lük olmuş. İstediğim şeyi rahatça kolayca site üzerinden ulaşabiliyorsunuz ve karmaşık bir yapıya sahip değil. Her şey elinizin altında.

Ayrıca benim sorularım vardı kendilerine bazı istediğim özellikler vardı
Verdikleri cevaplarda dediğim her şeyin harfi harfine oluyor oluşuda şahsen beni mutlu etti.

Bir tek şuan zaruri olan eklenti anket imiş onuda eklentisiz şekilde yapmak için ugraşıyorlar bunu yaparlarsa valla helal olsun ne diyeyimki.

Şuan benim için tek eksi yönü - Zaman ve süre zarfı.( Buda şahsen bu kadar güzel bir temaya hemen kavuşma isteğimden kaynaklanıyor.) Çeşke hemen yayınlasalarda alsak.