Uzun zamandır haber siteleriyle uğraşıyorum.
Daha önce forumda çok haber teması yaptılar , aldılar sattılar , ana gerçektende kayda alınacak bir kaç tane vardır yada yoktur. Şuan incelediğim tema gerçektende şahane ve özel yazılan scriptlerden hiç bir farkı yok. Bilişim firmasında şuan satılan 3,000 tl lik scriptle arkadaşın teması onunkinden daha üstün diyebilirim.
Kısacası emek harcanmış ve hakkı fazlasıyla verilmiş. Kendisinin ticaret anlayışındanda şüpem yok zaten. İnşallah en kısa zmanda yayına sokup satışa geçme dilegiyle iyi çalışmalar