Anket Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
99-149TL
%80,35 (139 Oy)
149-199TL
%6,94 (12 Oy)
199-249TL
%1,73 (3 Oy)
249-499TL
%10,98 (19 Oy)
  • 26-04-2014, 08:42:10
    #28
    Misafir
    ugurkuyumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema ciktiginda pm ile haber verirseniz sevinirim
    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaha bıze kalırsa ne kadar ucuz olursa o kadsar ıyı
    eger ılk 3 e 5e fln ozel ındır vs olursa haberdar olmak ısterm bosta 1 domaın yatıyor ona hemn alalım
    manaman007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema çıktığında beni de bilgilendirirseniz sevinirim...
    Tema çıkar çıkmaz bilgilendirileceksiniz
  • 26-04-2014, 09:03:05
    #29
    100 TL üstü olmaz ise Tema çıktığında haber verirseniz almak istiyorum...


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 28-04-2014, 09:40:38
    #30
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema çıkar çıkmaz bilgilendirileceksiniz
    çıktı mı tema
  • 28-04-2014, 09:44:01
    #31
    Misafir
    cwlerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 TL üstü olmaz ise Tema çıktığında haber verirseniz almak istiyorum...

    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Bilgilendirileceksiniz.

    raberfan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıktı mı tema
    Şuanda yazılım aşamasındadır.

    Ön satış konusu tahmini olarak hafta sonuna doğru açılacaktır.

    %50 indirimli olarak ön satış konusu üzerinden satın alabileceksiniz.

    Çıkış tarihi 24 Mayıs Cumartesi Saat 16:00 olarak planlanmaktadır.
  • 28-04-2014, 12:33:29
    #32
    Demo adresi oluşturulduğunda test etmek istiyorum, bilgi verirseniz sevinirim.
  • 28-04-2014, 12:37:15
    #33
    Misafir
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo adresi oluşturulduğunda test etmek istiyorum, bilgi verirseniz sevinirim.
    Tabi, ön satış konusu açıldığında sizi de bilgilendireceğim.

    Anketimize katılan r10 üyelerine, ön satış konumuzda %50 indirim fırsatını kaçırmayın!
  • 29-04-2014, 10:24:18
    #34
    Misafir
    Ön satış konumuz hafta sonu demomuzun yayınıyla birlikte açılacaktır, ön satış konumuzun aktif olmasından önce oyunuzu kullanın, ön satış konumuzdan %50 indirimle temanızın erken sahibi olun!
  • 29-04-2014, 10:31:34
    #35
    Üyeliği durduruldu
    99-

    Hemen almak isterim.
  • 29-04-2014, 17:47:25
    #36
    Misafir
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    99-

    Hemen almak isterim.
    Ön satış konumuz açıldığında sizi de bilgilendireceğim.