Anket Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
99-149TL
%80,35 (139 Oy)
149-199TL
%6,94 (12 Oy)
199-249TL
%1,73 (3 Oy)
249-499TL
%10,98 (19 Oy)
  • 24-04-2014, 11:51:26
    #10
    mesajım bulunsun hocam takiptayimö
  • 24-04-2014, 12:16:04
    #11
    Reklam alanları sadece iş sayfalar içinmi ayarlanmış durumda, yoksa index'tede reklam alanları mevcutmu. Tasarım gayet hoş.
  • 24-04-2014, 12:52:48
    #12
    Misafir
    ARGE34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    99-149 için seçim yolladım. gönül isterki emeklerinizin gerçek karşılığını alın ancak sürümden kazanabilirsiniz.
    Bizim de düşüncemiz sürümden kazanmak mı olmalı yoksa üründen mi konusuydu. Buna hep birlikte karar verelim istedik.

    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun hocam takiptayimö
    Size de sistem çıktığında dönüş yapacağım.

    Sunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam alanları sadece iş sayfalar içinmi ayarlanmış durumda, yoksa index'tede reklam alanları mevcutmu. Tasarım gayet hoş.
    Reklam alanları ana sayfada, header yanı - header üstü büyük, sağ ve sol kayan - sidebar üst olarak mevcuttur. Talep olursa istenilen yerlere de reklam alanı açılabilir.
  • 24-04-2014, 12:56:38
    #13
    demo yayınlandığı zaman haberdar olmak istiyorum.
  • 24-04-2014, 13:02:46
    #14
    99-149 ilk etapta süper olur. Tema çıkarsa ilk alanlardan bende olmak isterim. Renkler seçenekleri eklenirse daha güzel olur. Haber detay safasınıda eklerseniz orayıda inceleyelim.

    Tema çıkanda konunuza yazanları haberdar edin satın alalım.

    Kolay gelsin iyi çalışmalar .

    Temanın çıkış tarihi ne zaman bu arada ?
  • 24-04-2014, 13:08:30
    #15
    Demo çıktığı zaman bilgilendirir misiniz?
  • 24-04-2014, 13:09:01
    #16
    Misafir
    Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo yayınlandığı zaman haberdar olmak istiyorum.
    Haberdar edeceğim.

    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    99-149 ilk etapta süper olur. Tema çıkarsa ilk alanlardan bende olmak isterim. Renkler seçenekleri eklenirse daha güzel olur. Haber detay safasınıda eklerseniz orayıda inceleyelim.

    Tema çıkanda konunuza yazanları haberdar edin satın alalım.

    Kolay gelsin iyi çalışmalar .

    Temanın çıkış tarihi ne zaman bu arada ?
    Tahmini olarak mayıs ortası - sonu gibi. Daha erken olursa sürpriz olur.

    Renkler standarttır. Renk seçeneği maalesef yok. Renkleri kurumsal tercih ettik. Amacımız Google - Yandex News standartlarına uygun çizim ve yazılımdır.

    Detay sayfalarını şuan ekleyemiyorum, patent işlemleri sonrası ekleyeceğiz.

    Sorrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo çıktığı zaman bilgilendirir misiniz?
    Haberdar edeceğim.
  • 24-04-2014, 13:12:12
    #17
    99 İdeal sürümden kazanırsın kaan bende alırım hacıı
  • 24-04-2014, 13:14:45
    #18
    Misafir
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    99 İdeal sürümden kazanırsın kaan bende alırım hacıı
    Tema çıktığında haberdar ederim seni de yusuf
    • NeuStar
    NeuStar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.