Anket Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
Tasarım ücreti sizce ne olmalı?
99-149TL
%80,35 (139 Oy)
149-199TL
%6,94 (12 Oy)
199-249TL
%1,73 (3 Oy)
249-499TL
%10,98 (19 Oy)
  • 04-05-2014, 17:35:13
    #64
    Misafir
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    99-149 eder bence hocam.
    ErkaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde katıldık 99-149 tamamlandığında % 50 indirimli almak isterim
    Tema ön siparişinde bilgilendirileceksiniz, teşekkürler.
  • 04-05-2014, 18:32:09
    #65
    News'e girmiş bir örneğiniz var mı?
  • 04-05-2014, 18:46:08
    #66
    Misafir
    Provizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    News'e girmiş bir örneğiniz var mı?
    Temamız yapım aşamasındadır. Şuanda news uyumlu, standartlarına göre hazırlanmıştır. Kendi bünyemizdeki haber sitelerinde news kayıt başvurusu yapılacaktır.
  • 05-05-2014, 10:26:02
    #67
    Misafir
    Bugün ön satış konumuz açılacak bu konu kapanacaktır.

    Anketimize oy veren ve konumuza olumlu olumsuz yorum yapan üyelere özel indirim kampanyamızdan yararlanmak için anketimize oy kullanmayı unutmayın.
  • 05-05-2014, 10:35:05
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Kaan beyin in tema ile ilgili olarak ne kadar titiz davrandığını gece gündüz tema için çalıştığına bizzat şahidim Allah utandırmasın tema gerçekten şuanda piyasadaki wordpress temaları bir yana 2000 liraya satılan temalardan bile çok profesyonel görünmekte
  • 05-05-2014, 10:37:01
    #69
    Vallah ben çok beğendim ne karışık ne göz yoruyor.Nasip olursa ilerleyen dönemlerde ben almak isterim.Hatta kaan abide kabul ederse otomaik haber 7den haber çeken bot ve google news sitema generator dosyalarını tema yanında dagıttırabiliriz.Haber sektörü güzeldir
  • 05-05-2014, 22:12:12
    #70
    Valla ben bu adam gibisini ilk defa görüyorum.
    Şimdiye dek en az 50 pm yollamışımdır. Hiç birisine sıkılmadan gücenmeden en ufak bir off dahi demeden cevap vermiş yanıtlamış ve profesyoneliğini hiç bozmamıştır.
    Ve en güzel tarafı sorularıma en geç 5-10 dk içersinde dönüş yapmış .Eğer tema çıktığında da bu şekilde hızlı olacaksa gerçektende yaşadık.
    Tema değişiyordum fakat sırf bu adamın bu ilgi ve alakasından ötürü biraz sabretim az kaldı inş. gerçektende iyi bir şeyler ortaya çıkacağa benziyor.Eğer çıkmaz ise gerçektende büyük bir hayal kırıklığına yaşayacağım.
    Başarılar diliyorum kaan bey. Dört gözle beklemedeyim.
  • 05-05-2014, 22:18:06
    #71
    Misafir
    pendiksefiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaan beyin in tema ile ilgili olarak ne kadar titiz davrandığını gece gündüz tema için çalıştığına bizzat şahidim Allah utandırmasın tema gerçekten şuanda piyasadaki wordpress temaları bir yana 2000 liraya satılan temalardan bile çok profesyonel görünmekte
    Teşekkür ederim.

    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallah ben çok beğendim ne karışık ne göz yoruyor.Nasip olursa ilerleyen dönemlerde ben almak isterim.Hatta kaan abide kabul ederse otomaik haber 7den haber çeken bot ve google news sitema generator dosyalarını tema yanında dagıttırabiliriz.Haber sektörü güzeldir
    Teşekkür ederim, haber temamızın yanında bot maalesef vermiyoruz. Orijinal içerik kullanan ve Google News kayıt edilebilecek kalitedeki siteler ile çalışmayı hedefliyoruz. Destek talebiniz için de ayrıca teşekkür ederim.

    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben bu adam gibisini ilk defa görüyorum.
    Şimdiye dek en az 50 pm yollamışımdır. Hiç birisine sıkılmadan gücenmeden en ufak bir off dahi demeden cevap vermiş yanıtlamış ve profesyoneliğini hiç bozmamıştır.
    Ve en güzel tarafı sorularıma en geç 5-10 dk içersinde dönüş yapmış .Eğer tema çıktığında da bu şekilde hızlı olacaksa gerçektende yaşadık.
    Tema değişiyordum fakat sırf bu adamın bu ilgi ve alakasından ötürü biraz sabretim az kaldı inş. gerçektende iyi bir şeyler ortaya çıkacağa benziyor.Eğer çıkmaz ise gerçektende büyük bir hayal kırıklığına yaşayacağım.
    Başarılar diliyorum kaan bey. Dört gözle beklemedeyim.
    Teşekkür ederim serhat bey. Sizinle çalışmayı çok istiyoruz.
  • 05-05-2014, 22:57:01
    #72
    tema çıkınca haber ederseniz sevinirim , iyi çalışmalar