Valla ben bu adam gibisini ilk defa görüyorum.
Şimdiye dek en az 50 pm yollamışımdır. Hiç birisine sıkılmadan gücenmeden en ufak bir off dahi demeden cevap vermiş yanıtlamış ve profesyoneliğini hiç bozmamıştır.
Ve en güzel tarafı sorularıma en geç 5-10 dk içersinde dönüş yapmış .Eğer tema çıktığında da bu şekilde hızlı olacaksa gerçektende yaşadık.
Tema değişiyordum fakat sırf bu adamın bu ilgi ve alakasından ötürü biraz sabretim az kaldı inş. gerçektende iyi bir şeyler ortaya çıkacağa benziyor.Eğer çıkmaz ise gerçektende büyük bir hayal kırıklığına yaşayacağım.
Başarılar diliyorum kaan bey. Dört gözle beklemedeyim.