pendiksefiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaan beyin in tema ile ilgili olarak ne kadar titiz davrandığını gece gündüz tema için çalıştığına bizzat şahidim Allah utandırmasın tema gerçekten şuanda piyasadaki wordpress temaları bir yana 2000 liraya satılan temalardan bile çok profesyonel görünmekte
Teşekkür ederim.

Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallah ben çok beğendim ne karışık ne göz yoruyor.Nasip olursa ilerleyen dönemlerde ben almak isterim.Hatta kaan abide kabul ederse otomaik haber 7den haber çeken bot ve google news sitema generator dosyalarını tema yanında dagıttırabiliriz.Haber sektörü güzeldir
Teşekkür ederim, haber temamızın yanında bot maalesef vermiyoruz. Orijinal içerik kullanan ve Google News kayıt edilebilecek kalitedeki siteler ile çalışmayı hedefliyoruz. Destek talebiniz için de ayrıca teşekkür ederim.

maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben bu adam gibisini ilk defa görüyorum.
Şimdiye dek en az 50 pm yollamışımdır. Hiç birisine sıkılmadan gücenmeden en ufak bir off dahi demeden cevap vermiş yanıtlamış ve profesyoneliğini hiç bozmamıştır.
Ve en güzel tarafı sorularıma en geç 5-10 dk içersinde dönüş yapmış .Eğer tema çıktığında da bu şekilde hızlı olacaksa gerçektende yaşadık.
Tema değişiyordum fakat sırf bu adamın bu ilgi ve alakasından ötürü biraz sabretim az kaldı inş. gerçektende iyi bir şeyler ortaya çıkacağa benziyor.Eğer çıkmaz ise gerçektende büyük bir hayal kırıklığına yaşayacağım.
Başarılar diliyorum kaan bey. Dört gözle beklemedeyim.
Teşekkür ederim serhat bey. Sizinle çalışmayı çok istiyoruz.