Tema ciktiginda pm ile haber verirseniz sevinirim
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
vallaha bıze kalırsa ne kadar ucuz olursa o kadsar ıyı
eger ılk 3 e 5e fln ozel ındır vs olursa haberdar olmak ısterm bosta 1 domaın yatıyor ona hemn alalım
Tema çıktığında beni de bilgilendirirseniz sevinirim...
Tema çıkar çıkmaz bilgilendirileceksiniz