teşekkürler
PHP AYO Script - Full Seo Adsense Uyumlu Yemek Tarifleri Scripti 30 TL
116
●17.893
- 30-01-2014, 13:50:40Üyeliği durdurulduBlog scriptinizi dört gözle bekliyoruz.
Hayırlı Satışlar. - 30-01-2014, 19:11:14Script'imizi teslim aldık. Kaba taslak gözlemlediğim gayet de kullanışlı bir yönetim paneli var. Bence tek ufak eksik; face var, twitter var, instagram ve pinterest yok ? ) Fakat onun dışında genel olarak sevdim, umarım sorunsuz ve mutlulukla kullanacağım (: Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler (.
- 31-01-2014, 10:38:10scriptimizi alan bütün müşterilerimize hayırlı olsun
script adsenseye özel oldugu için 3 adet sosyal link koyduk.Zaten adsense kasanlar için sosyal ikon sayısı fazla olmaz.Eğer bizim belirlediğimiz dışında olan sosyal linkleri kullanacaksanız sosyal ikonu değiştirirseniz işinizi görecektir.Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ftp den facebook iconu yerine instagram iconu koyabilirsiniz.
Satışımız devam ediyor - 31-01-2014, 15:32:08Açıklama için teşekkürler (:calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 sorum daha var belki diğer arkadaşlar arasında da bundan faydalananlar olabilir
1- Sitelerimi hep html kodlama ile yazarak hazırladığımdan ilk defa script site kullanacağım. Bu nedenle mesela resimleri yüklemeden önce adlandırma yaptığımızda yükleme sonrası resim adı otomatik değişiyormu? Dilersek önceden resimlerin adlandırmaları biz atıyabiliyormuyuz ? ( Gerçi bunu bir post yüklediğimde görebilirim diye düşünüyorum ama belki diğer arkadaşlar da merak eder, aydınlanmış olurlar böylece)
2- Şimdi ki bu sorumu; adsense konusundaki cahilliğime verin
Aylık 100 K'lı hitlere ulaşan sitelerim olunca artık adsense kullanma konusunda geç bile kaldığımı düşündüğüm için başlangıç olması açısından scriptinizi aldım. Fakat tek anlayamadığım genel olarak okuduklarımdan bir sayfada 6 adsense reklamı olmasının iyi olmadığı ve ban sebebi olduğu.. Başta da belirttim adsense konusunda tecrübem yok ve yanılıyor olabilirim. Bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.
3- Adsense için okuduklarımdan % olarak gelen hit, organik hitten fazla olduğunda ban sebebi imiş. Bu nedenle de genel uygulamanızı doğru bulduğumu kabul ediyorum. Belirttiğiniz gibi, istek halinde; İconları değiştirmek güzel bir öneri fakat bunun yerine kendim için instagram ve pinterest'i de ekleyebilmeyi tercih ederim. Fakat; ne face'den, ne de twitter'dan da vazgeçmek istemiyorum. Olursa akıllı ve planlı kullanmayı deneyeceğim. Bu nedenle diğer bu 2 sosyal ağı da ekleme şansı var mı , yok mu ? ) bir bilen olarak olmaz derseniz de canınız sağolsun
Bunlar dışında genel olarak sevdim, kullanımı kolay, hoş bir script hazırlamışsınız, tebrikler (: - 31-01-2014, 15:42:27Ajiba Nickli arkadaşımızın soruları :
3 sorum daha var belki diğer arkadaşlar arasında da bundan faydalananlar olabilir
1- Sitelerimi hep html kodlama ile yazarak hazırladığımdan ilk defa script site kullanacağım. Bu nedenle mesela resimleri yüklemeden önce adlandırma yaptığımızda yükleme sonrası resim adı otomatik değişiyormu? Dilersek önceden resimlerin adlandırmaları biz atıyabiliyormuyuz ? ( Gerçi bunu bir post yüklediğimde görebilirim diye düşünüyorum ama belki diğer arkadaşlar da merak eder, aydınlanmış olurlar böylece)
Cevab : Resimlere ad versenizde değişecektir.Konu başlığınız ne ise resimin adı da aynı olacaktır. SEO da +++ özellik olması amacı ile bu şekilde yapılmıştır.
2- Şimdi ki bu sorumu; adsense konusundaki cahilliğime verin
Aylık 100 K'lı hitlere ulaşan sitelerim olunca artık adsense kullanma konusunda geç bile kaldığımı düşündüğüm için başlangıç olması açısından scriptinizi aldım. Fakat tek anlayamadığım genel olarak okuduklarımdan bir sayfada 6 adsense reklamı olmasının iyi olmadığı ve ban sebebi olduğu.. Başta da belirttim adsense konusunda tecrübem yok ve yanılıyor olabilirim. Bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.
Cevab : Bir sayfada 3 tane normal adsense reklamı , 3 bağlantı reklamı , 1 google arama , toplamda 7 tane adsense kodu bir sayfada olabilir
3- Adsense için okuduklarımdan % olarak gelen hit, organik hitten fazla olduğunda ban sebebi imiş. Bu nedenle de genel uygulamanızı doğru bulduğumu kabul ediyorum. Belirttiğiniz gibi, istek halinde; İconları değiştirmek güzel bir öneri fakat bunun yerine kendim için instagram ve pinterest'i de ekleyebilmeyi tercih ederim. Fakat; ne face'den, ne de twitter'dan da vazgeçmek istemiyorum. Olursa akıllı ve planlı kullanmayı deneyeceğim. Bu nedenle diğer bu 2 sosyal ağı da ekleme şansı var mı , yok mu ? ) bir bilen olarak olmaz derseniz de canınız sağolsun
Cevab : Normalde o 2 icon eklenir ama şu anda diğer scriptlerimiz için emek veriyoruz.Şu anda bu istediğiniz özelliği inanın sadece siz kullanacaksınız. Ama sizde ekleyebilirsiniz bunu . Hemde basit şekilde. Tema klasörünü açın , tema.php şifresizdir. Google,facebook,twitter iconlarını sayfada aratın . Yanlarına html olarak sizin iconlarında ekleyin işinizi fazlası ile görecektir
Cumartesi günü Mobilya-Dekorasyon-Otel-Tatil vb her sektöre uygun olabilecek scriptimiz satışa çıkacaktır.Extra galeri,watermark,admin panelinden site arkaplanı seçme vb özellikler olacak,full adsense kasanlar için hazırlandı . Fiyatı 40 TL olacak , yemek scripti alan müşterilere %25 indirim uygulanacaktır - 31-01-2014, 16:34:21Arkadaşların (script sahipleri) nasıl, ilgili ve yardımcı oldukları konusu atttığım mesaja üstteki mesaj ile verdikleri cevap süresi ile değerlendirilirse
Yıldızlı takdir aldıkları ortada (:
Açıklamalar için çok teşekkürler (:
1- Eklediğimiz resimlerin otomatik adlandırma ile seo uyumlu hale gelmesi süper ! iyi düşünülmüş.
2- Adsense konusu dediğim gibi acemiliğimize verin. Açıklama için teşekkürler.
3- Diğer sosyal ağları istersem ekleyebilmem süper !
4 - Biraz evvel 3 madde halinde sorduğum sorulara ek olarak bu maddeyi eklemeyi unutmuştum
Şimdi ekliyeyim. Bir acemi olduğum halde reklam yerleşim beni hiç rahatsız etmedi, Aksine sevdim.
Tebrikler, başarılar, scripti alan, kullanana arkadaşlara da rakip dahi olsak
Gönülden başarılar dileklerimi sunarım.
Aylık 100 K'lı hitlere ulaşan sitelerim olunca artık adsense kullanma konusunda geç bile kaldığımı düşündüğüm için başlangıç olması açısından scriptinizi aldım. Fakat tek anlayamadığım genel olarak okuduklarımdan bir sayfada 6 adsense reklamı olmasının iyi olmadığı ve ban sebebi olduğu.. Başta da belirttim adsense konusunda tecrübem yok ve yanılıyor olabilirim. Bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.