scriptimizi alan bütün müşterilerimize hayırlı olsun
Script'imizi teslim aldık. Kaba taslak gözlemlediğim gayet de kullanışlı bir yönetim paneli var. Bence tek ufak eksik; face var, twitter var, instagram ve pinterest yok ? ) Fakat onun dışında genel olarak sevdim, umarım sorunsuz ve mutlulukla kullanacağım (: Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler (.
script adsenseye özel oldugu için 3 adet sosyal link koyduk.Zaten adsense kasanlar için sosyal ikon sayısı fazla olmaz.Eğer bizim belirlediğimiz dışında olan sosyal linkleri kullanacaksanız sosyal ikonu değiştirirseniz işinizi görecektir.
ftp den facebook iconu yerine instagram iconu koyabilirsiniz.
Satışımız devam ediyor