Script'imizi teslim aldık. Kaba taslak gözlemlediğim gayet de kullanışlı bir yönetim paneli var. Bence tek ufak eksik; face var, twitter var, instagram ve pinterest yok ? ) Fakat onun dışında genel olarak sevdim, umarım sorunsuz ve mutlulukla kullanacağım (: Emeği geçen arkadaşlara teşekkürler (.