• 14-01-2014, 18:57:42
    #28
    [QUOTE=calvinklein;1068505354]* Sistemde bot yoktur , elle verileri eklerseniz çok daha faydalı olacaktır
    * Üyelik aslında modül olarak var ama kapattık , tarif ekleme mantıklı aslında ama bu yeni istekleri V2 ye eklemeyi düşünüyoruz.Şu anda diğer adsense kategorilerine tema hazırlıyoruz. Şu anda dekorasyon-mobilya temamız hazırlanıyor , sonrasında kadın-moda üzerine bir tema olacak

    vallaha sen yap ben hepsinden alırım birer adet böyle ucuz olur ise) sistem harika aslında ellede eklemeye kalksak sanırım daha verimli olacaktır teşekkürler
  • 14-01-2014, 21:01:20
    #29
    Iyi satislar Panel bilgisi alabilirmiyim lütfen
  • 14-01-2014, 21:15:46
    #30
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaha sen yap ben hepsinden alırım birer adet böyle ucuz olur ise) sistem harika aslında ellede eklemeye kalksak sanırım daha verimli olacaktır teşekkürler
    Yorumunuz için teşekkürler

    Fiyatlarımız adsense temalarında 50 TL yi geçmeyecektir.Adsense scriptlerinde her türlü tema yayına vereceğiz.

    bozoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyi satislar Panel bilgisi alabilirmiyim lütfen
    Pm gönderilmiştir.


    Tema dosyasında ufak bir güncelleme yapılmıştır.Bütün müşterilerimize mail atılmıştır.
  • 14-01-2014, 23:51:55
    #31
    Sipariş verildi, kurulum bekleniyor.

    Teşekkürler.
  • 15-01-2014, 00:10:52
    #32
    PM gönderdim
  • 15-01-2014, 00:30:04
    #33
    mehmed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş verildi, kurulum bekleniyor.

    Teşekkürler.
    ödemeniz eft şeklide oldugu için yarın mesai saatleri içinde kurulumunuz yapılacaktır.

    Bizi seçtiğiniz için teşekkürler

    taytaylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM gönderdim
    Geri dönüş yapıldı
  • 15-01-2014, 00:52:59
    #34
    Düşünmeden alınabilecek bir yazılım, gerçekten çok ama çok emek verilmiş dün kurulumu bitirdi arkadaşlar ilgili ve anlayışlılar. Severek ilgileneceğiniz bir sitenizin olacağınıza emin olabilirsiniz.
  • 15-01-2014, 07:37:02
    #35
    1 domain için sipariş verdim, hızlı ve sorunsuzca kurulumu yaptı arkadaş.Teşekkürler.
  • 15-01-2014, 09:12:52
    #36
    Alım yapıldı umarım hayırlısı olur
    • calvinklein
    calvinklein bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.