[QUOTE=calvinklein;1068505354]* Sistemde bot yoktur , elle verileri eklerseniz çok daha faydalı olacaktır
* Üyelik aslında modül olarak var ama kapattık , tarif ekleme mantıklı aslında ama bu yeni istekleri V2 ye eklemeyi düşünüyoruz.Şu anda diğer adsense kategorilerine tema hazırlıyoruz.
Şu anda dekorasyon-mobilya temamız hazırlanıyor , sonrasında kadın-moda üzerine bir tema olacak
vallaha sen yap ben hepsinden alırım birer adet böyle ucuz olur ise

) sistem harika aslında ellede eklemeye kalksak sanırım daha verimli olacaktır teşekkürler