• 25-08-2009, 02:34:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Edit,

    Tüm mesajlarımı sildim. Ben kimseye çağmur atmıyorum. Yazdığınızı kanıtlamanızı istedim. ve kanıtlayamadınız. Benim senin hakkında falanda gözümde yok , olamazda. Ben bile 3 yıldır şirket olmama rağmen mesajlarımda "şirket - firma" gibi bişey yazmazken , Sizin şirket olmadığınız halde şirket olduğunuzu ifade etmeniz çok yanlış.
  • 25-08-2009, 03:32:50
    #11
    alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit,
    Tüm mesajlarımı sildim. Ben kimseye çağmur atmıyorum. Yazdığınızı kanıtlamanızı istedim. ve kanıtlayamadınız. Benim senin hakkında falanda gözümde yok , olamazda. Ben bile 3 yıldır şirket olmama rağmen mesajlarımda "şirket - firma" gibi bişey yazmazken , Sizin şirket olmadığınız halde şirket olduğunuzu ifade etmeniz çok yanlış.
    +1

    Ki, alanadı.com.tr firmasına, "şirket olarak ne verdiniz insalara ?" demek çok saçma olacaktır, alanadı.com.tr firması, alanında en iyi iş yapan, en saygın, en değer verdiğim firmalardan biridir.
  • 25-08-2009, 03:37:46
    #12
    InteLSheLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen kelimelerinize dikkat edil aldatıyorsunuzda ne demek efendim? Şimdiye kadar kimi aldatmışız da siz şimdi bu kadar rahat söylüyebiliyorsunuz bunu siz şirketsiniz heralde şirket olarak ne verdiniz insalara ? Şirket olup laf dalaşı yapıp çamur atıcağıma TEK olurum hakkımla kazanırım her insanında hak ettiği hakkı veririm.
    Ve, şirket olmayıp, nasıl hakkınızla kazanacaksınız pardon? O kazancın içinden, vergi vermeniz gerekmiyor mu?
  • 25-08-2009, 03:41:29
    #13
    Misafir
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve, şirket olmayıp, nasıl hakkınızla kazanacaksınız pardon? O kazancın içinden, vergi vermeniz gerekmiyor mu?
    sizi niye ilgilendiriyorki burası yol geçen hanımı ? rapor edin konuyu moderatörler ilgilenir sanırım satışı önlemek istiyorsunuz bu çok talihsiz bir olay bence kendinizi sorgulayın.
  • 25-08-2009, 03:48:05
    #14
    Konuyu açan arkadaşım;
    Tutumun yanlış. Orada "şirket" kelimesini kullanmasan bu mesajların hiç biri olmayacaktır. Birisi "şirket oldugunuzu ispatlayın" dediği zaman da "şirket" yazan yerleri düzenleyip , şirket değilim ama host satışı yapıyorum. Almak istersen burdayım. yazabilirdin.

    Ama şunu aklından çıkarma , ŞİRKET DEĞİLSİN. Bu kesin. Hizmetlerin çok iyi olabilir ama şirket kesinlikle değilsin. Nerden mi biliyorum? Sen söyledin.
  • 25-08-2009, 17:19:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Post'u düzenledim rahatlamışsınızdır umarım.

    Anlamadığım şey siz şirketsiniz diyelim sizle benim aramdaki tek fark sizin şirket olmanız benim olmamam ama herkez biliyorki, sizde Şirket olarak aynı hizmeti veriyosunuz bende.

    Şimdiye kadar kimsenin hakkını yemedim yememde yazdığınız post'ları umursamıyorum çünkü çok iyi biliyorumki ; HERKEZ KENDİ RIZKINI KENDİ HAKKINI YER.

    Iyi Çalışmalar..
  • 25-08-2009, 17:43:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    http://tib.gov.tr/dokuman/YS_listesi.html listede de adınızı göremedim.
    Ayrıca tasarımınızıda daha düzenli hale getirirseniz daha iyi olur.
    Kolay gelsin.
  • 25-08-2009, 17:55:58
    #17
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://tib.gov.tr/dokuman/YS_listesi.html listede de adınızı göremedim.
    Ayrıca tasarımınızıda daha düzenli hale getirirseniz daha iyi olur.
    Kolay gelsin.
    ie den bak sitesi düzgün açılıyor o şekilde. Birde Bu Ys hastalığınız nedir bu yüzden bende yeni başvurdum. Belki arkadaşda yeni başvuru yapmıştır. O elinde olunca kişinin iyi hizmet verdiği anlamınamı geliyor sonuçta her başvuruya veriliyor.
  • 25-08-2009, 18:04:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kwd2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ie den bak sitesi düzgün açılıyor o şekilde. Birde Bu Ys hastalığınız nedir bu yüzden bende yeni başvurdum. Belki arkadaşda yeni başvuru yapmıştır. O elinde olunca kişinin iyi hizmet verdiği anlamınamı geliyor sonuçta her başvuruya veriliyor.
    Devlette bir kaydın bulunuyor.ve şuanda yasal olarak satış yapabilmek için zorunlu bir belge.
    Site İE de açıldı FFde açılmadı olurmu bütün tarayıcılarda düzgün olması gerek.