Post'u düzenledim rahatlamışsınızdır umarım.

Anlamadığım şey siz şirketsiniz diyelim sizle benim aramdaki tek fark sizin şirket olmanız benim olmamam ama herkez biliyorki, sizde Şirket olarak aynı hizmeti veriyosunuz bende.

Şimdiye kadar kimsenin hakkını yemedim yememde yazdığınız post'ları umursamıyorum çünkü çok iyi biliyorumki ; HERKEZ KENDİ RIZKINI KENDİ HAKKINI YER.

Iyi Çalışmalar..