kwd2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ie den bak sitesi düzgün açılıyor o şekilde. Birde Bu Ys hastalığınız nedir bu yüzden bende yeni başvurdum. Belki arkadaşda yeni başvuru yapmıştır. O elinde olunca kişinin iyi hizmet verdiği anlamınamı geliyor sonuçta her başvuruya veriliyor.
Devlette bir kaydın bulunuyor.ve şuanda yasal olarak satış yapabilmek için zorunlu bir belge.
Site İE de açıldı FFde açılmadı olurmu bütün tarayıcılarda düzgün olması gerek.