Konu
Bayii'likte Son (.)
25-08-2009, 17:55:58
#17
kwd2005
batinduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://tib.gov.tr/dokuman/YS_listesi.html
listede de adınızı göremedim.
Ayrıca tasarımınızıda daha düzenli hale getirirseniz daha iyi olur.
Kolay gelsin.
ie den bak sitesi düzgün açılıyor o şekilde. Birde Bu Ys hastalığınız nedir bu yüzden bende yeni başvurdum. Belki arkadaşda yeni başvuru yapmıştır. O elinde olunca kişinin iyi hizmet verdiği anlamınamı geliyor sonuçta her başvuruya veriliyor.