Lütfen kelimelerinize dikkat edil aldatıyorsunuzda ne demek efendim? Şimdiye kadar kimi aldatmışız da siz şimdi bu kadar rahat söylüyebiliyorsunuz bunu siz şirketsiniz heralde şirket olarak ne verdiniz insalara ? Şirket olup laf dalaşı yapıp çamur atıcağıma TEK olurum hakkımla kazanırım her insanında hak ettiği hakkı veririm.
Ve, şirket olmayıp, nasıl hakkınızla kazanacaksınız pardon? O kazancın içinden, vergi vermeniz gerekmiyor mu?