Edit,
Tüm mesajlarımı sildim. Ben kimseye çağmur atmıyorum. Yazdığınızı kanıtlamanızı istedim. ve kanıtlayamadınız. Benim senin hakkında falanda gözümde yok , olamazda. Ben bile 3 yıldır şirket olmama rağmen mesajlarımda "şirket - firma" gibi bişey yazmazken , Sizin şirket olmadığınız halde şirket olduğunuzu ifade etmeniz çok yanlış.
+1
Ki, alanadı.com.tr firmasına, "şirket olarak ne verdiniz insalara ?" demek çok saçma olacaktır, alanadı.com.tr firması, alanında en iyi iş yapan, en saygın, en değer verdiğim firmalardan biridir.