• 28-11-2010, 00:48:18
    #1
    Arkadaşlar ellerim titriyor desem yeridir. Aynı benim durumumda olanlar var mı bilmiyorum. Benim kardeşim bir olaydan dolayı cezaevinde yatıyor. Yani kurban gitti desem yeridir. Tam 7 sene ceza almıştı. Geçen sene dosyayı temyize gönderdik Ankaraya ben her gün hiç sıkılmadan sorgulama yapıyordum dosya sonucunu. Bu 2 gündür içimden kopmuştu hep bakacaktım işlerim çıktı birşeyler oldu unuttum bakmadım. Şimdi içime doğdu baktım ve dosya bozulmuş. Şuan bütün dünyalar benim oldu desem yeridir. Yani gözlerim doldu. Sizinle paylaşmak istedim.
  • 28-11-2010, 00:50:57
    #2
    Hayırlı olsun kardeşim.Allah kimseyi düşürmesin oralara ...
  • 28-11-2010, 00:55:08
    #3
    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kardeşim.Allah kimseyi düşürmesin oralara ...
    Allah razı olsun kardeşim. Amin. Öyle bir zor yer ki. Oraya her hafta gittiğimde dışarı ben çıkarken arkamdan kardeşimi bırakırken o acıyı anlatmak imkansız
  • 28-11-2010, 00:57:20
    #4
    hadi gözünüz aydın. suçsuz yere ceza cekmek ölüm gibidir insana.

    hak adalet tecelli etmiş. ne mutlu.
    inşallah aynı durumda olan kader mahkumları içinde böyle sevindirici durumlar olur..
  • 28-11-2010, 01:00:02
    #5
    abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi gözünüz aydın. suçsuz yere ceza cekmek ölüm gibidir insana.

    hak adalet tecelli etmiş. ne mutlu.
    inşallah aynı durumda olan kader mahkumları içinde böyle sevindirici durumlar olur..
    İnşallah. Nice suçsuzlar var elbette kardeşim gibi kurban olan. Adalet'e her zaman güveniyordum. Beni utandırmadılar.
  • 28-11-2010, 01:03:16
    #6
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah tum haksiz yere ve hakli davasi yuzunden iceride yatanlara yardimci olsun.

    Sizinde gozunuz aydin insallah ilerde bu gibi vakalar yasamazsiniz insallah
  • 28-11-2010, 01:05:57
    #7
    Bir şeyi bir iki gün bazı nedenlerden ( yoğunluk, pc başında bulunmama durumu ) dolayı araştıramazsın, o sırada için içini yer meraktan, müsait olduğunuz bir vakit bakıyorsunuz ki, beklediğin bir şey olumlu sonuçlanmış.

    Güzel bir duygu yaşıyorsunuz hocam, Allah tekrarını nasip eylemesin.
  • 28-11-2010, 01:06:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dedikleri bu olmasa gerek er veya gec adalet yerini bulacaktir Gozunuz aydin..
  • 28-11-2010, 01:12:28
    #9
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah tum haksiz yere ve hakli davasi yuzunden iceride yatanlara yardimci olsun.

    Sizinde gozunuz aydin insallah ilerde bu gibi vakalar yasamazsiniz insallah
    Amin kardeşim, Allah razı olsun. İnşallah yaşanmaz.

    CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şeyi bir iki gün bazı nedenlerden ( yoğunluk, pc başında bulunmama durumu ) dolayı araştıramazsın, o sırada için içini yer meraktan, müsait olduğunuz bir vakit bakıyorsunuz ki, beklediğin bir şey olumlu sonuçlanmış.

    Güzel bir duygu yaşıyorsunuz hocam, Allah tekrarını nasip eylemesin.
    O Bozma kelimesini görünce dünyalar benim oldu. Anlatamam

    TekimNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedikleri bu olmasa gerek er veya gec adalet yerini bulacaktir Gozunuz aydin..
    Bu olmasa gerek değilde bu olsa gerek