Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kardeşim.Allah kimseyi düşürmesin oralara ...
Allah razı olsun kardeşim. Amin. Öyle bir zor yer ki. Oraya her hafta gittiğimde dışarı ben çıkarken arkamdan kardeşimi bırakırken o acıyı anlatmak imkansız