Konu
Ben çooook mutluyum
28-11-2010, 00:55:08
#3
Must4f4
Emperor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kardeşim.Allah kimseyi düşürmesin oralara ...
Allah razı olsun kardeşim. Amin. Öyle bir zor yer ki. Oraya her hafta gittiğimde dışarı ben çıkarken arkamdan kardeşimi bırakırken o acıyı anlatmak imkansız