Konu
Ben çooook mutluyum
28-11-2010, 01:06:20
#8
Ergün
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dedikleri bu olmasa gerek er veya gec adalet yerini bulacaktir
Gozunuz aydin..