Arkadaşlar ellerim titriyor desem yeridir. Aynı benim durumumda olanlar var mı bilmiyorum. Benim kardeşim bir olaydan dolayı cezaevinde yatıyor. Yani kurban gitti desem yeridir. Tam 7 sene ceza almıştı. Geçen sene dosyayı temyize gönderdik Ankaraya ben her gün hiç sıkılmadan sorgulama yapıyordum dosya sonucunu. Bu 2 gündür içimden kopmuştu hep bakacaktım işlerim çıktı birşeyler oldu unuttum bakmadım. Şimdi içime doğdu baktım ve dosya bozulmuş. Şuan bütün dünyalar benim oldu desem yeridir. Yani gözlerim doldu. Sizinle paylaşmak istedim.