Konu
Ben çooook mutluyum
28-11-2010, 00:57:20
#4
abasaran
hadi gözünüz aydın. suçsuz yere ceza cekmek ölüm gibidir insana.
hak adalet tecelli etmiş. ne mutlu.
inşallah aynı durumda olan kader mahkumları içinde böyle sevindirici durumlar olur..