Konu
Ben çooook mutluyum
28-11-2010, 01:03:16
#6
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah tum haksiz yere ve hakli davasi yuzunden iceride yatanlara yardimci olsun.
Sizinde gozunuz aydin insallah ilerde bu gibi vakalar yasamazsiniz insallah