• 02-07-2010, 16:20:49
    Üyeliği durduruldu
    maşallah çok tatlı Allah bağışlasın Allah analı babalı büyütsün
  • 02-07-2010, 21:14:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah analı babalı hayırlı bir ömür verir inşallah.
  • 05-07-2010, 05:42:37
    MaşAllah ne kadar tatlı. İmrendim.

    Allah analı babalı büyütsün. Devletine milletine dinine hayırlı bir evlat olur inşAllah.
  • 05-07-2010, 07:40:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allahü teala uzun ömürler versin, çok tatlı maşallah
  • 05-07-2010, 08:25:04
    allah analı babalı büyütsün
  • 05-07-2010, 08:47:56
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Öncelikle sizi tebrik ederim. Allah, analı babalı büyütür inşallah.
    Allah, çocuğu olmayanlarada çocuk nasip etsin. Çok tatlı bir kızın olmuş.
  • 08-08-2010, 23:30:33
    Üyeliği durduruldu
    ooooyyy (: çok çirkinmiş bu bebek ya :P

    hocam Allah analı babalı büyütsün diyorum. benimde 1.5 yaşında bi kızım var. oda böyle çok çirkin
  • 10-08-2010, 02:29:10
    Allah analı babalı büyütsün (: Allah nazarlardan saklasın.
    Darısa Başımıza
  • 10-08-2010, 02:32:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok tatlı bir bebek allah analı babalı büyütsün size bağışlasın