Konu
Baba oldum
08-08-2010, 23:30:33
#124
Payhidar
Üyeliği durduruldu
ooooyyy (: çok çirkinmiş bu bebek ya :P
hocam Allah analı babalı büyütsün diyorum. benimde 1.5 yaşında bi kızım var. oda böyle çok çirkin