Konu
Baba oldum
05-07-2010, 08:47:56
#123
Sohbettirr
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Öncelikle sizi tebrik ederim. Allah, analı babalı büyütür inşallah.
Allah, çocuğu olmayanlarada çocuk nasip etsin. Çok tatlı bir kızın olmuş.