• 02-01-2014, 13:50:35
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R azıyım gold üyeliğe
    1 bana ver yeter
    0 nunla güzel her şey

    Mutlu yıllar Ersan Bey !
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sana vercem 1 yıllık gold dediiiii var mi baska
    İlk kazananlardandım Ersan Abi beni unuttun
  • 02-01-2014, 13:52:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alın size devamı gelecek henüz okumadığım yorumlar var
    Abi banada ya benim başım kel mi? Yılbaşı gecesi buradaydım sen beni tınlamayınca yorumlarımı sildim.
  • 02-01-2014, 14:30:14
    Yaw sıkıştırmayın adamı devamı gelecek dedi ya
  • 02-01-2014, 14:33:47
    hepimize iyi seneler
  • 02-01-2014, 14:38:08
    Bir biz alamdık ya Artık seneye deneriz şansımızı üyeliğimizin 8. yılında.
  • 02-01-2014, 15:24:04
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl bir teşekkür yazısı yazacağımı bilemedim.
    Gerçi kazandığıma inanmak bile zor oldu ama yine de teşekkürler.
  • 02-01-2014, 15:29:09
    kazananlara hayırlı olsun
  • 02-01-2014, 15:31:43
    hani burda olanlar kazancaktı. @**********; bizde burdaydık hiç birşey yok
  • 02-01-2014, 15:34:02
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani burda olanlar kazancaktı. @**********; bizde burdaydık hiç birşey yok
    konudaki ilk mesajının bir üstündeki mesajda bana ait hocam ama banada birşey yok