hediye almasakta olur vesselam. R10'un varlığı yeter.
Mutlu yıllar...
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
506
●24.107
- 02-01-2014, 20:13:50
- 02-01-2014, 20:52:38H/er işmize koştun
İ/nsani yardımlarda bulundun
T/aaa uzaklardasın ama
İ/nsalığın çok yakın
T/emiz kalpli adminimiz
A/h olmasaydın sen
J/aleyi nasıl tanırdım ben ? (jale r10 sayesinde tanıştığım biri
)
A/dminim iyi ki varsın
N/ice mutlu yıllarda olasın
S/seviyoruz seni
çok mu saçma oldu ki
- 03-01-2014, 01:06:50Hocam çok teşekkür ederim de benim ki arada kaynadı sanırım********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2014, 02:12:42iki bin on dörde girdik ama
hediye mediye gelmedi bana
oysa çok inanmıştım ben sana
üzdün bizi hitit baba...
baba dedik bağra bastık hani nerde hediye?
herkese verdin de bir bana vermedin niye?
yollarını gözledim her gece vereceksin diye
üzdün bizi hitit baba, katılıyorum kankilerimee...
)
devamı gelecek henüz okumadığım yorumlar var