• 02-01-2014, 20:13:50
    hediye almasakta olur vesselam. R10'un varlığı yeter.

    Mutlu yıllar...
  • 02-01-2014, 20:52:38
    H/er işmize koştun
    İ/nsani yardımlarda bulundun
    T/aaa uzaklardasın ama
    İ/nsalığın çok yakın
    T/emiz kalpli adminimiz

    A/h olmasaydın sen
    J/aleyi nasıl tanırdım ben ? (jale r10 sayesinde tanıştığım biri )
    A/dminim iyi ki varsın
    N/ice mutlu yıllarda olasın
    S/seviyoruz seni


    çok mu saçma oldu ki
  • 02-01-2014, 22:40:22
    Konu kilitlenince ödüller bitti demektir. :=)
  • 02-01-2014, 22:42:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ********** etme eyleme bak yılbaşı da bitti kalan gold, silverleride şu gençlere ver
  • 02-01-2014, 23:07:59
    iyi yıllar arkadaşlar
  • 03-01-2014, 01:06:50
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alın size devamı gelecek henüz okumadığım yorumlar var
    Hocam çok teşekkür ederim de benim ki arada kaynadı sanırım
  • 03-01-2014, 02:12:42
    iki bin on dörde girdik ama
    hediye mediye gelmedi bana
    oysa çok inanmıştım ben sana
    üzdün bizi hitit baba...

    baba dedik bağra bastık hani nerde hediye?
    herkese verdin de bir bana vermedin niye?
    yollarını gözledim her gece vereceksin diye
    üzdün bizi hitit baba, katılıyorum kankilerimee...
  • 03-01-2014, 02:20:56
    2015 2015 lafını şimdi anladım sanırım dağıtım 2015e kadar devam edecek hadi yine büyük oynadım olur inşAllah
  • 03-01-2014, 02:27:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hoş geldin 2015